ריכזנו עבורכם קודם כל את הסעיפים המשמעותיים ביותר הנוגעים לתהליך הרכישה באתר. אחריהם תוכלו לקרוא את התקנון המלא.

  1. כל המוצרים הניתנים להזמנה עבור האירועים שלכם – מיוצרים במיוחד עבורכם, לפיכך אנחנו מאשרים מולכם בוואטספ כל עיצוב לפני ההורדה לדפוס, כדי להימנע מטעויות מיותרות.
  2. בעת שליחת הקבצים לאישורכם, אנו מצפים ממכם לגלות רצינות ולבדוק את העבודה שלנו, גם שהעיצוב לפי הזמנתכם כמובן וגם את נכונות התאריכים, אופן כתיבת השמות וטעויות הגיה שיכולות לקרות. אנו שמים דגש על תהליך האישור כדי למנוע מקרים של אי נעימות לאחר ההדפסה. לפיכך האחריות שלנו על טעויות הגהה או תאריכים בקבצים חלה רק עד קבלת אישור ההדפסה ממכם- לאחר מכן האחריות הינה על הלקוח בלבד.
  3. כמובן שישנם מקרים חריגים של פגמים בתהליך הייצור וההדפסה, במקרים כאלה אנו נחליף עבורכם את המוצר שהוזמן במוצר חדש ותקין.
  4. ההזמנה מאושרת ונכנסת לתהליך עבודה ברגע שמבוצעת הזמנה, אנחנו מבצעים כל עיצוב במיוחד עבורכם ועושים את מירב המאמצים כדי לספק לכם את התוצאה שתגרום לכם להגיד וואו. תהליך העיצוב מוגבל בדרך ככלל במספר סקיצות המצויין בתהליך ההזמנה, בנוסף עשינו הכל כדי לבנות מערכת שתאפשר לכם להגדיר כל בקשה או דגש מראש כדי שנמנע מאי הבנות ונחסוך לשתי הצדדים זמן יקר. בגלל אופי המוצרים (נעשים במיוחד עבורכם) לא ייתאפשר זיכוי עבור ההזמנה למעט מקרים חריגים – אנחנו עושים הכל כדי שתצאו מרוצים ושנים של לקוחות חוזרים מעידות על איכות התוצרים.
  5. זמן הביצוע עד לשליחת סקיצה של העיצובים שלכם משתנה בהתאם למוצרים לרכשתם ולעומס העבודה שלנו, בדר״כ תקבלו את הסקיצות לאישור תוך 2-4 ימי עסקים. תוכלו לבדוק איתנו כמובן את זמן הביצוע המשוער עבור כל הזמנה ונשתדל תמיד להתחשב בהזמנות דחופות יותר. לאחר אישור הסקיצה אנו עוברים לתהליך ההדפסה ולמשלוח ההזמנה אליכם. כלל התהליך לוקח בדר״כ כ-7-10 ימי עסקים- נשמח לספק לכם שירות מהיר יותר במקרה הצורך.
  6. כל התוצרים יישלחו אליכם לאישור דרך הוואטספ, על תוצרים המיועדים להדפסה, חלה על הלקוח (אתם) החובה לבדוק את הקובץ הסופי שנעביר לכם לפני ההדפסה, כדי למנוע אי נעימויות. אנחנו שולחים רשימה מסודרת של הדברים הטעונים בדיקה ביחד עם הקובץ כדי לצמצם מקום לטעויות. אחריות הלקוח ברגע האישור חלה על טעויות הגהה, צבע או מיקום ולכן אנו ממליצים מאוד לבחון את הההזמנה טוב לפני שמאשרים כדי שנמנע מאי נעימויות.
  7. כל תמונות המוצרים באתר הינן להמחשה בלבד, ייתכנו הבדלי גוונים בסטייה של עד 15% בתהליך ההדפסה.
  8. ברכישת הזמנה הכוללת לוגו שמות, נשלח לכם עד 2 אופציות לשילובים מעוצבים של האותיות שלכם, כל סקיצה נוספת מעבר לזה תהיה כרוכה בתוספת תשלום.
  9. אוהבים את כולכם. תפיצו ונזכה להפיץ אהבת חינם.

שירות המשלוחים

  1. המשלוחים מבוצעים באמצעות חברת שליחויות ויימסרו ללקוח עד 14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. זמן הביצוע עבור מוצרים שבוצעו בהם שינויים בהתאמה אישית הוא כ-3-5 ימי עסקים מרגע ההזמנה, בנוסף לזמן המשלוח. המשלוחים מגיעים בדר״כ תוך 2-3 ימי עסקים מהרגע שהמוצר מוכן אך ההתחייבות שלנו היא עד 10 ימי עסקים.
  2. המוצרים הנרכשים באתר מיוצרים במיוחד עבורכם, בדר״כ ע״פ הזמנה אישית. לפיכך לא תאפשר החזרת או החלפת מוצרים כאשר המוצר תקין. במידה והגיע אליכם מוצר פגום – נחליף אותו בחדש בלי בעיה. אנחנו בכל מקרה משתמשים באמצעי זהירות ועוטפים את המוצרים עם נייר פצפץ ו/או ניילון על מנת לשמור עליהם בתהליך המשלוח.

התקנון המלא

מבוא

אתר Doona-event.co.il המופעל ע"י חברת המחסן של כאילו ומשמש בתור אתר מכירות המציע עיצובים מיוחדים בהתאמה אישית עברו האירועים שלכם.

• האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.

• הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.

• עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.

הרכישה

• האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט.

• ניתן לרכוש את המוצר באתר בכל עת עד לגמר המלאי.

• הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע"י חברת האשראי.

• מחיר המוצר באתר כולל את המע"מ

• החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.

החזרות וביטולים

• ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

• ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 14 יום מתאריך רכישת המוצר.

• במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החברה ללקוח את כספו בזיכוי לרכישה בחנות או בהחזר כספי. ההחזר ייתבצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי של הלקוח או בהעברה בנקאית במקרה של כרטיס מסוג דיירקט.

• אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול. מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

 

אספקה והובלת המוצר

• החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, תוך 7 ימי עסקים.

• החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

• משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה, ואין באפשרות הלקוח לאסוף את המוצר ממשרדי החברה/ או שהלקוח רשאי לאסוף את המוצר באופן עצמאי.

• מחיר המוצר אינו כולל את עלות המשלוח.

שירות לקוחות

• בכל שאלה או בירור לגבי המוצרים, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה בטלפון 051-5680505

אחריות ושירות

• האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החברה.

•האחריות הניתנת למוצרים היא בהתאם ליצרן המוצר הספציפי, לשאלות בנושא אחריות ניתן לפנות לטלפון: 051-5680505

• האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות אתר המכירות שלנו. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.

• הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.

• אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה שגויה.

• החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.

• להפעלת האחריות ולקבלת שירות למוצר יש ליצור קשר עם המחסן בטלפון: 051-5680505

אבטחת מידע ופרטיות

•המחסן של כאילו, כמו גם חברות אחיות וגורמי משנה נוספים הפועלים מטעמנו ובהתאם לאותם הסטנדרטים, רשאיות להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.

• החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.

• החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.

• בלחיצה על כפתור "שלח" יש משום הסכמה למחסן של כאילו או למי מטעמה לעשות שימוש במידע אישי זה על מנת לספק לך מידע על המוצרים ומידע נוסף באמצעות אימייל או אחר, על שירותים ומשאבים הקשורים למוצרים של החברה. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש במידע אישי זה למטרות סקר שוק. באם תחפצן להסיר בכל עת את פרטייך האישיים מרשימת התפוצה של החברה התקשרו לטלפון: 051-5680505 באמצעות לחיצה על כפתור "שלח" אני מאשר בחתימתי את הטופס ואת תנאיו.

• כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה של המחסן של כאילו.

• אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.

דין וסמכויות שיפוט

• פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך באשדוד.